toy story 3

Jag vet precis hur jag ska ägna min kväll nu. Jag ska slänga mig i soffan och titta på toy story 3. Vart jätte lycklig när jag hörde talas om att en trea skulle göras för jag älskade ettan och tvåan. Så det är vad jag ska göra, kolla film och äta glass med chokladsås som stelnar, min mamma ger mig sånna hela tiden nu när hon jobbar med dom så varenda gång jag träffar henne så ger hon mig en eller två och har helt glömt bort att hon gav mig två stycken för tre dagar sedan. Men tack mamma, tack för alla fem tubar med sås:) kommer ha resten av livet. 


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ja...lite förvirrad mamma du har:)...men du ser, det kan vara bra att ha eller så får du ge bort någon tub..Love you min prinsessa.

2010-09-22 @ 10:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0