Som några av er vet så tycket jag om att g...

img_0233 (MMS)

Som några av er vet så tycket jag om att göra egna armband. Så ikväll när jag städade bland mina smycken så samlade jag alla mina handgjorda armband i en bunt och insåg att det var ett par stycken. Tycker om alla armband och använder dom alla flitigt All matrial som jag använder har jag köp på panduro. En dröm som jag har är väl att få sälja mina armband en vacker dag, men det är nog en dröm som kommer bli svår att nå. Får sikta på make up artist drömmen istället.


Kommentarer
Postat av: sofia

Jag tycker att du ska dela med dig av dina talanger. En annan är väl bra på att vara... snäll? :D

Skämt och sido, du är en klippa du som har många talanger och är en udnerbar vän!

2010-09-07 @ 21:59:16
URL: http://fotini.blogg.se/
Postat av: sofia

sv: alla tre är faktiskt från skopunkten =)

2010-09-07 @ 22:13:23
URL: http://fotini.blogg.se/
Postat av: sofia

sv: alla tre är faktiskt från skopunkten =)

2010-09-07 @ 22:13:27
URL: http://fotini.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hejsan!

Jag heter Amanda och fick syn på dina fina armband som du gjort. Det är så att jag och en vän till mig har projektarbete nu sista året på gymnasiet. och vår tanke är att göra handgjorda, unika armband för att sedan sälja dem och sen skicka pengarna ner till Afrikas Horn via en välgörenhetsorganisation. men problemet är ju då att varken jag eller min vän har några talanger eller erfarenheter att göra armband, eller smycken över huvud taget. Skulle du vilja göra en bra sak, något för att hjälpa någon som har det sämre ställt? Vill du få ett försvarslöst barn att kunna leva? Du har en chans att göra en förändring och hjälpa någon som behöver din hjälp. Från oss i genmäld, så får du marknadsföring för dig och din blogg. Jag såg att du ville bli makeup artist? Vi kan hjälpa dig att komma igång.

Detta är inget skämt.

Hör av dig till mig via mejl på [email protected]



Tack på förhand!!:)

2011-09-19 @ 12:33:30
URL: http://afrikaarmband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0