Ögonskuggor

Oj vad jag missbrukar google just nu. Så fort jag sätter mig vid datorn så går jag in där och freakar. Men det är en fantastiskt bra sida som erbjuder allt. Ibland kanske för mycket.... har nu hittat 3 saker jag vill ha, två stycken ögonskuggspaletter, den ena heter Metal Mania 88 palette och den andra heter 88 Eyeshadow Palette, förstå så många roliga färgkombinationer man kan göra med dom här två. Mixa och trixa med färger precis efter sitt humör. Billiga är dom också endast 219kr styck.


 




Och den tredje saken jag önskar mig är denna sminkstol. Skulle vara en dröm att få ha en sån här hemma i det framtida sminkrummet. Går loss på 1 995kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0