Make up stores visning på Berns.

Var ett tag sen jag skrev nått här men har haft så fullt upp. Men iaf, i torsdags så var det dags för make up stores visning på berns. Vi började klockan 10 med att packa goodiebags. Så först packade vi tror det var 700st till den första visningen kl 4 och sen packade vi 800st till visningen kl 9 då alla kändisar och andra vip människor var där. Det tog oss nästan 8 timmar att packa alla dessa 1500 goodiebags, var ett helvete. Men kl 1 så fick jag och fyra andra tjejer gå iväg för att sminka värdinnorna och bandet som skulle spela på kvällen.

När alla påsar var klara runt halv sex så fixade vi iordning oss för att sedan gå ut och mingla och se på visningen.
Var inte så jätte många kändisar på plats såg väl egentligen bara en A-kändis och det var Prins Philip.
Andra B-kändisar jag såg var- Petra Mede,Bobby,Anna Sahlin,Alice(från idol),(den röd håriga tjejen från tjenare kungen) hade hoppats på att få se fler kända ansikten men fick nöja mig med dom.

Visningen var skita häftig. Hög musik, vacka modeller, häftigt smink, coola frisyrer. Höstens look är väldigt djurisk, inspirerad utav påfågelfjädrar och dess färger.

Ursäkta den dåliga kvaliten på bilderna, hade bara min mobil att ta bilder med.





Kommentarer
Postat av: Anonym

du glömde skriva att du tagit en av Sveriges största C kändisar i hand?:)

2010-09-06 @ 07:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0