Ligger i sofias soffa för tillfället och k...

img_0029 (MMS)

Ligger i sofias soffa för tillfället och kollar på salt, filmen med Angelina Jolie. Riktigt bra faktiskt, tyvärr så pratar Sofia så mycket så man har ju missat en del i filmen. Vill bara göra ett inlägg om min bästa kompis. Finns ingen bättre än henne. Förstår inte hur jag kan ha haft sån tur att få träffa en så underbar person. Jag känner på mig att våran vänskap kommer hålla livet ut. Vi kommer sitta som pensionärer med våra rullatorer och äta punchrullar tillsammans:) och det är precis så jag kommer vilja ha det, min Sofia vis min sida resten av livet. Kommer ställa upp för den här tösen i alla lägen, hur svåra eller lätta dom än är.


Kommentarer
Postat av: sofia

Vad söt du är min bästaste av bästaste vänner.



Kan också se oss sitta lite halv borta med dåligsyn och moffar chips med dipp och har det bättre än aldrig förr.

2010-09-09 @ 23:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0