Kan inte begripa att det redan är onsdag, ...

img_0280 (MMS)

Kan inte begripa att det redan är onsdag, var ju nyss helg men hey, jag klagar inte, innebär bara att det snart är helg igen. Men det är skrämande vad fort dagarna går nu när jag utbildar mig. Idag i skolan så var det färgfoto. Så vi fick lära oss vad man ska tänka på när man sminkar till foton osv. Sen när vi skulle sminka så skulle vi sminka fashion. Och fashion är fashion=extremt. Så här räckte det inte med snygg skugga och stora lösfransar. Vi skulle tänka oss designern cavalli som är känd för sina djurmönster, sommar och italiensk nattklubb, därefter skulle man sminka efter hur man själv tolkar dom orden. Så man skulle sminka stort och maffigt. Vilket jag då inte gjorde. Måste börja köpa vouge tidningar och leta inspiration.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0