Kalla mig tant om ni vill men så här spend...

img_0256 (MMS)

Kalla mig tant om ni vill men så här spenderar jag min söndagkväll. För nått år sen så spelade jag och min mamma Bingolotto varenda söndag, det var liksom våran grej. Sen slutade vi för man vinner ju tamejfan aldrig. Men idag så fick jag sånt sug att spela Bingolotto. Så nu sitter jag själv här hemma i soffan med tända ljus, ostbågar och ett glas coca-cola. Laddar inför den kommande veckan. Det tär på en att gå upp så tidigt på morgonen och åka fram och tillbaka varje dag.


Kommentarer
Postat av: mamsen

"tanten" vann ju i allafall...på bägge lotterna:) Jag köpte tre, gav dig två vinster och behöll nitlotten själv..det är moderskärlek<3

2010-09-14 @ 06:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0