Imorgon så har jag gått halva tiden på min...

img_0278 (MMS)

Imorgon så har jag gått halva tiden på min utbildning. Kan inte begripa att det redan gått 5 veckor. Börjar bli så rädd för tiden. Är så jäkla glad att jag tog mig i kragen och började denna utbildning. Tajmingen är så fruktansvärt bra. Hade aldrig kunnat tro att det skulle vara så här roligt. Hittar inte riktigt rätt ord men det är så kul att få lära sig sminka på riktigt och träffa nya härliga människor som inspirerar och berikar en. Vill nästan inte att utbildningen ska vara över om 5 veckor. Idag när jag kommer hem så ör det vara att tvätta penslarna och vänta på att Senita kommer hem till mig, hon gifter sig på lördag och jag har fått äran att sminka henne då. Så vi ska göra en provmakeup idag för att se hur hon vill ha det på lördag så vi inte står där då och saker och ting fel och katastrof, bättre att exprementeta lite idag istället så allt blir rätt på lördag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är sååååå duktig min vackra, ljuvliga och underbara solstråle:)

Och du är helt perfekt för detta jobb, du har verkligen känsla för det

2010-09-16 @ 19:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0