Höst/vinter

Måndag......vad ska jag säga förutom att jag avskyr måndagar. När man har haft en mysig och underbar helg så vill man inte att det ska bli ny vecka och måndagar känns så himla långt ifrån en ny helg. Tisdagar är inte heller så muntra men då början man se ett litet litet ljus i tunneln iaf.

Idag har jag hittat den perfekta höst/vinterjackan. Den här ska jag bara ha,tänker göra allt som krävs oavsett om det innebär att sälja bullar på stan eller stå utanför systembolaget och sjunga.

Den är så perfekt i mina ögon, lite rädd att den kan bli för lång men då är det bara att lämna in den så dom får sy upp den. Ska inte heller ha den i röd utan i svart, chicken som man är så vågar jag inte bära så mycket färg på ytterkläder. Passar iof väldigt bra i rött men kör på det säkra kortet. Tycker om att kunna matcha med en färglad halsduk, väska, leggings, you name it.




Kommentarer
Postat av: natalie

jäääävlar vad snygg den var, fantastisk detalj den där luvan!

2010-09-13 @ 19:37:50
URL: http://storiesofastranger.blogg.se/
Postat av: sofia

skulle ju vara super snyggt om du också hade en röd, så gick vi runt på stan med varsin röd jacka.. eller inte.. :D

även fast du passar väldigt bra i rött så är det ju svart som är det smidigaste. =)

2010-09-13 @ 22:02:26
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0