En bra kväll!

Har legat i soffan och fisit hela dagen, har inte ens bytt om från mina sovkläder. Det kallar jag en slapp dag. Jag är glad att vi har canal+ kanalerna så man har nått att titta på om dagarna.
Ikväll är det skit mycket bra på tv, så jag går runt och är skit glad nu.

19.30-halv åtta hos mig
20.00-Ullared
21.00 Svenska New york-fruar

Om jag är pigg efter dom programmen så tänkte jag se knight and day också som jag fixat hem. Mattias jobbar så jag har hela soffan för mig själv¨vilket kommer bli skönt men ensamt.

Har stora förväntingar på svenska new york-fruar, Tyckte svenska hollywood fruar var bland det bästa som visats på tv, tycker det är underhållning på hög nivå. Även Anna Anka söker assistent, så jäkla underhållande och jag tycker det är så kul med folk som blir så förbannade när man säger att man tycker det är bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0