Det är väl dags för mig att lägga upp bild...

img_0239 (MMS)

Det är väl dags för mig att lägga upp bilden på den håruppsättning som jag fick idag. Min lärare sprutade i saltvattenspray och tuperade sedan hela håret, sen tog hon en volymtång och tångade igenom hela håret sen borstade hon ut allt så det såg ut som svinto. Anledning till varför hon gjorde så är för att jag har så tunt hår så när man gör sådär så får man mer hår att jobba med och man kan göra fylligare uppsättningar.   Ni var duktiga på att gissa men inte riktigt tillräckligt duktiga Ingen som hade klockrent rätt. Men det är väl lite 50-tal över frisyren så grattis Sofia:) Kan ni inte komma med förslag om det är något speciellt ni vill att jag ska skriva om?


Kommentarer
Postat av: sofia

JAG VANN; JAG VANN; JAG VANN :D Whoop, Whopp.

Tack så mycket.. =)

2010-09-08 @ 19:58:58
URL: http://fotini.blogg.se/
Postat av: jonna

hahaha.

skit lycklig.

2010-09-09 @ 12:01:14
URL: http://skinnyjoskinnyjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0