Denna söndag har vart helt ljuvlig. Sovmor...

img_0331 (MMS)

Denna söndag har vart helt ljuvlig. Sovmorgon, frukost med min stora kärlek, städryck, fika hos svärmor, handling på Ica maxi, träffat älskade mamma, laga lyxmat med hjärtat, hårinpackning, Bingolotto.Det har vart hela min dag. Har fått ut mycket på denna dag, annars brukar jag bara ligga hemma i soffan och deppa på söndagar för att helgen är över. Tänkte visa er vad jag använder för hårprodukter. Björn Axe'n. Längst till vänster-Salty surfer salt water cream, mitten-Sparkle explosion shine spray och längst till höger-Work me flexible spray. Dom här tre produktera använder jag dagligen. Tycker dom är ruskigt bra. Det är ett ganska dyrt märke men man känner av den höga kvalitén. Nu ska jag ta fram godsakerna och fortsätta min myssöndag i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0