Dagens vill ha

Har alltid en massa dagens vill ha. Och det kan göra mig ganska sjuk,avundsjuk,tjatig och gnällig. Men har jag fått in siktet på något så är det i stort sett kört. Jag tjatar tills jag får det, fast oftast så har jag möjlighet att köpa allt själv som tur är. Men det som är så farligt är att om man hittar ett par snygga skor tex så målar man upp en hel outfit i huvudet och då är det oftast kört.

Dagsen vill ha är iaf ett par snygga kilklackar och en "pälsväst". Har funnit min kärlek i kilklackar nu, har tidigare tycket det vart skit ful och att det sett ut som hovar på en häst. Och pälsvästen fastade jag för för att den ser så skruttig,tovig och sliten ut. Vill inte ha en päls som ser ut som en finkammad kanin, aldrig. Och till er som har eller tänker köpa äkta päls, skäms! Sånna männsikor får fram den sämsta sidan hos mig.

 


Kommentarer
Postat av: sofia

sv: jag är inte så dum som jag ser ut. ;)

Tack så mycket, gillar den faktiskt .

2010-09-21 @ 18:20:18
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0