Äntligen fredag. Som denna helg har vart e...

img_0324 (MMS)

Äntligen fredag. Som denna helg har vart efterlängtad. Veckan har gått lite för fort men är helt slut ändå, denna helg blir hyffsad lugn. Idag ska jag bara ligga och fisa i Sofias soffa med god mat och bra film. Imorgon så ska jag sminka Senita till hennes bröllop och senare på kvällen så ska vi tacka av våran chef på Hemköp på papas tapas. Och söndagen blir det bara att ligga i soffan hela dagen. Idag i skolan så fick vi lära oss bröllopsminkning. Det finns egentligen inga regler när det gäller bröllopsminkning. Alla har sin stil som ska gifta sig. Många är vana vid att en bröllopsminkning ska gå i ljusa toner som aprikos, beige, champagne. Men pm jag tex ska sminka en hårdrocks tjej och hon vill ha svart, ja då kör msn på det också. Det är alltid bruden som bestämmer själv sen kan man som make up artist ge förslag så det ser som bäst ut. Fick sminka Esra idag, hon har det perfekta ansiktet att sminka. Allt passar bra på henne. Så jag tänkte mig ett sommarbröllop idag med ljusa toner som aprikos, Rosa, vitt, glitter och lite rosa läppar. Vart väldigt nöjd.


Kommentarer
Postat av: Esra

Åå va fin sminkad ja va idag tusen tack du är super dukitg ... :)

2010-09-17 @ 19:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0