Vet ni.....

Vill ni veta en sak?





Jag har börjat äta kött igen:( Vad dålig jag är, eller hur? Men jag höll upp i 1 år och 2 månader. Men har inte mått bra sen jag slutade äta kött så därför tar jag upp det igen. När man äter vegetarisk kost så är det viktigt att man äter baljväxter osv, vilket jag avsyr. Sen var jag slö också så många gånger orkade jag inte laga mat så fick bli lite snabbmakaroner bara och hur mycket näring är det i det.

Så nu vet ni, jag kommer börja äta kött försiktigt nu ett tag, men jag kommer fortfarande äta vegetariskt ibland.

Kommentarer
Postat av: sofia

Oj, vi som prata om det häromdagen. =)

Men kom ihåg kebaben är tillsammans med mig första gången =)??



2010-10-15 @ 19:24:36
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0