Varför ska det vara så svårt att komma på en rubrik!

Ännu en vecka gjord. idag var det en riktigt rolig dag i skolan. Natalie följde med mig och agerade modell till look a like, så jag förvandlade henne till ingen mindre än Kat von D. Och jag måste säga att jag lyckades väldigt bra. Nu är det så att jag har absolut ingen orka att lägga in bilderna på henne på datorn så det hade jag tänkt ta och göra imorgon istället, då jäklars ska ni få se.

Nu är det helg, så ljuvligt. Är hemma hos min mamma ute i skogen och hade tänkt övernatta här inatt. Så just nu så lagar vi lite mat och dricker lite rödvin. Vet ni en sak..... Jag älskar min mamma mest på denna jord.




vill ha långt hår igen. Ska allvarligt börja fundera på det igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0