Vad är det för fel egentligen. Jag bara so...

img_0343 (MMS)

Vad är det för fel egentligen. Jag bara sover och sover och när jag inte sover så är jag trött i stort sett konstant. Kom hem vid kl 3 idag och slängde mig i soffan och somnade nästan på direkten. Vaknade upp svettig kl 7 helt ihjäl, ingen aptit har man heller, vad är felet. Alltid ska det vara nått. Fick ett ryck för ett tag sen och började baka bröd. Ett nyttigt bröd med många konstiga ingredienser i, fiberhusk liksom, aldrig hört tidigare. Gottigt:)


Kommentarer
Postat av: sofia

sv: tack vännen :) är stolt över dig med. att gå denna kurs och bara bli duktigare och duktigare.



Tycker också nummer fyra. eller två. men får se =)



Hoppas vi ses något i helgen. =) kram

2010-10-09 @ 01:07:02
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0