Underbara dag.

Denna dag har bara varit så perfekt.

Imorse var det bara att kliva upp för en ny dag i skolan, men denna dag var det dags att ha med sig en modell som bestod av min kära mamma. Vi skulle sminka äldre idag, folk med "mogen hy" som min lärare så fint uttryckte det. Och min mamma är världens sötaste så det var ju busenkelt att sminka henne, det blev en fin rosa sminkning med matchande läppar. Min lärare tyckte om det då jag fick en klapp på axeln och ett gooood girl, skiiit snyggt, då vet man att man har gjort bra ifrån sig.
Efter det så vart det lunch med mor min och sen bar det av hemmåt till byn där det blev lite saker inhandlat på make up store, tack gode gud för mitt 40% rabattkort säger jag bara.

Nu är jag hemkommen så nu ska jag bada sen slänga mig i soffan, laga lite mat måste jag hinna med där i mellan. Det är ju Måndag, vilket betyder att det är bästa tv-kvällen i kväll.


Jag älskar dig mamma, tack för att du finns och gör varje dag för mig fantastisk.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Tussan då..vad gulligt du skriver och det är jag som ska tacka för att jag fick följa med idag, så mysigt och kul att bli sminkad..du är så fantastiskt duktig och din lärare var ju verkligen supernöjd med ditt jobb!! Gulliga Olle!

Älskar att vara med dig, du ger mig värme, gör mig glad, ja, jag är helt enkelt så lycklig att få vara med dig,att just jag får vara din mamma, det är en ynnest i livet för mig, du är min sol i livet och jag är så otroligt stolt över dig Lotta, att du är den du är, tänk om det fanns fler som du i här i världen...vad ljus den skulle vara då<3

Älskar dig oändligt min prinsessa!

2010-10-04 @ 18:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0