Sminkpaletter

Tänkte visa er mina nya sminkpaletter.
Den översta köpte jag på båten i onsdags för 149kr, billigt va? Och det är jätte bra pigment fast det är ett skitmärke(viva la diva) Jag tänkte att det är värt att testa för dom pengarna. Och det är verkligen skit snygga skuggor, väldigt skimriga och metaliska.

Den andra paletten har jag skrivit om i bloggen tidigare. Fick den av mamma i examens present så hämtade den på posten idag. Lika bra pigment där som i den andra paletten och så himla många olika färger 120st, skit roligt att experimentera med. Så jäklars vad det kommer sminkas nu. Har en del bokningar fram över vilket kommer blir skit skoj. Ser jag fram emot. 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0