Rengöring

Det där med rengörsingsprodukter för ansiktet är väl ett h-vete!

I alla år så har jag använt tvål och vatten, och jaa, jag vet att det är jätte dåligt för hyn men jag har uppfattat det som att jag får mer finnar i ansiktet när jag använt rengöringsprodukter.

Men nu ni så har jag bestämmt mig för att köpa en bra ansiktsrengöring föär jag vet att det är jätte jätte dåligt för hyn med tvål att vatten, det torkar ur och varje gång du har vatten i ansiktet så rubbas Ph-värdet i hyn och då ska man helst använda ansiktsvatten efteråt för att stabilisera Ph-värdet. Det är när man rubbar Ph-värdet för ofta som man oftast får dålig hy, man vill ha Ph-värdet på samma nivå hela tiden. Så tänk på det, ansiktsvatten i ansiktet varje gång efter att du haft vatten på det.

Men vad säger ni nu då, vad ska jag köpa för rengöring? Vad använder ni? Ge mig alla tips ni har för känner mig ganska lost bland alla märken



Kommentarer
Postat av: Anonym

Decleor är bra men väldigt dyrt! Testa apotekets eller Niveas, bra priser och himla bra!

2010-10-20 @ 15:19:24
Postat av: Michaela

Nivea Young har jag använt så länge jag kan minnas och det har fungerat jävligt bra för mig! Men sen är ju alla hudtyper olika och det är så individuellt :(

2010-10-20 @ 16:40:49
URL: http://hangoverdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0