London

Nu är äntligen Londonresan bokad. Det kommer bli jag, Sofia, Linda och Sandra som åker den 27-31 Januari. Känns som det är jätte lång tid dit men jag tror det går fortare än man tror.

Vi kommer bo på samma ställe som förra gången, ett vandrarhem i piccadilly cirkus som ligger mitt i centrala london. För fyra nätter betalar vi 900kr, kan man komma billigare undan? tror inte så.
Vi kommer även flyga med ryanair som har så äckligt billiga resor. Tur och retur till london- 419kr. Allt är ju så billigt att man skulle kunna åka 1 gång i månaden.

Ser riktigt mycket fram emot denna resa. Förra gången vi var i London så var vi där 2 nätter och skulle hinna se allt, big ben, madame taussade, london eye, nothing hill etc etc. Nu ska vi bara mysa runt och ta varje dag som den kommer, den här resan kanske vi inte behöver sova 5 timmar per natt för att hinna få ut så mycket av london som möjligt. Vi har två måsten den här resan, det är harrods och hamleys(7 våningar stora leksaksaffären).


Bjuder på några Londonbilder från våran förra trip. Blir varm i kroppen när jag ser dessa bilder.











Kommentarer
Postat av: sandra

LÄNGTAR!

2010-10-24 @ 13:27:21
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: sofia

London, London, London:D

2010-10-24 @ 14:13:58
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0