Kryssning!

Tänkte ta och skriva om kryssningen som jag var på 26-27. Det var jag, sofia, min mor och hennes väninna ann-katrin som åkte.

Fick förra året i julklapp av min pappa en smartbox spa för två. Och då gick det att välja att åka med birka cruises och då ingick en 4personers hytt, frukost, spa-behandling och tillgång till pool och jacuzzi. Så jag valde att bjuda min bästa kompis på denna resa för att hon är en sån härlig tjej.

Denna resa bestod av en del alkohol, dans, god mat och en jäkla massa skratt. Onsdagen gick åt att äta en lång god frukost och sen stuffa omkring i en morgonrock och tofflor. Bada jacuzzi inomhus och under bar himmel, fick min första massage någonsin och jag kan väl säga så här, att det tog ett tag tills jag slappnade av men sen så, jäklars så skönt det. Värt att göra det igen.

Bjuder på några bilder från kryssningen.








Kommentarer
Postat av: sofia

Tusen tack ännu en gång. Vill bjuda igen. och det kommer jag göra på ett eller annat sätt.!

2010-10-28 @ 20:14:10
URL: http://fotini.blogg.se/
Postat av: Anonym

GUD vad mysiga ni är! Man blir jätteglad av att se bilderna :)

2010-10-29 @ 09:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0