Jordanien!

Hittade några bilder på min brorsas kamera från när vi var i Jordanien och hälsade på pappa när han jobbade där 2008.
Jordanien är ett av dom häftigaste ställena jag vart på. Gissa varför? Jo, för att döda havet ligger där. Har vart där två gånger och vill absolut dit igen. Det är så fint och vackert, varmt och härligt. Man flyter som en kork i vattnet. Och det sitter tydliga skyltar överallt att man inte får doppa huvudet i vattnet för att det är så salt. Om man hade badat och gick och la sig i solen för att torka så vart det saltflingor på kroppen.

Njut av dessa härliga bilder, för det gör jag. Ett ställe jag absolut ska tillbaka till.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0