Hemma i byn!

Godkväll!

Gudars vad längesen det var jag skrev några rader här, har haft fullt upp, not. Men har nämligen bott i stockholm i veckan i min pappas lägenhet med Sofia. Pappa har vart utomlands och jobbat så då passade vi på att låna lägenheten i några dagar. Så jag och Sofia har fått umgåtts riktigt mycket, vilket har varit så mysigt så.

Nu är det bara 3 veckor kvar i skolan, 3 veckor?? Hur kan 7 veckor redan ha gått, känns så otroligt overkligt och sorgligt. Nu börjar vi alla komma nära varandra i klassen vilket känns jätte skoj.

Jätte kul att jag har haft så många läsare fast jag har vart så frånvarande. Ska bättra mig. Imorgon ska jag lägga upp några bilder från skolan i veckan, så håll utkik.



Sitter och håller på en jätte rolig nyhet, men vågar inte berätta riktigt än. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0