Favoriter från MUS

Nu så gott folk så hade jag tänk visa er mina favoriter hos make up store. Som vissa vet så är det deras smink jag använder nu under utbildningen och som jag kommer att arbeta med även efter utbildningen.

Dessa saker använder jag mig i stort sett dagligen av och jag rekommenderar dom starkt.

cover all mixen
(Den röda nyansen avnänds till att täcka "blåa" partier så som påsar under ögonen bl.a, den gula nyansen används till att täcka "röda" partier som finnar, röda mungipor, röda tårkanaler ytter på ögonen, näsvingar m.m, och den ljusaste nyansen kan användas till att täcka små skavanker och även till att ljusa upp T-zonen)



Tri brown color
(Skuggor du använder till ögonbrynen, ger ett mjukare intryck än en penna)


Cake eyeliner
(som du blandar med vatten för att få en eyeliner som är lätt att jobba med)



Kajalpenna Svart
(super lätt att måla dit och även att jobba med om man vill sudda eller liknande)



Ögonskugga Pollution
(En svart skugga som borde finnas i allas sminkväska)



Ögonskugga Sun Breeze
(Ytterligare en skugga som borde finnas i allas sminkväska, super snugg att lägga uppe längs ögonbrynet eller inne vid ögonvrån)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0