bla bla blaaa.

Nu är det 1 vecka och 2 dagar kvar tills jag kan kalla mig själv make up artist. Häftigt va?
Imorgon så ska vi sminka catwalk i skolan och på fredag så ska natalie följa med mig upp till sthlm och bli sminkad till look a like, vet inte om det blir lady gaga eller kat von D än, bestämmer mig då. Sen sista veckan består av prov, teori och praktisk och på fredag får vi diplom, då blir det fest.


Idag ringde min rektor från skolan också och frågade om jag ville ta ett uppdrag den 29 okt på Åhlens city i sthlm, hon ville att jag och 2 andra tjejer från kursen ska dema lars wallins smink, det ser jag verkligen fram emot.



Vill bara meddela att den as grymmt snygga väskan nu är hemklickad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0