1 vecka

1 vecka, det var som återstår av min utbildning. Det ska bli skönt att att var klar om en vecka men jag vet att jag kommer lida som fasen några dagar efteråt.

Det här är det roligaste jag gjort i hela mitt liv och jag rekommenderar helhjärtat International makeup center om ni är sugna på att gå en liknande utbildning. Det är den bästa skolan jag någonsin kunnat tänka mig, professionell skola och lärare.

Veckan som är kvar nu består av prover. Klarar man det inte så får man inget diplom på fredag.
Så vad tror ni jag kommer spendera denna söndagkväll med? Plugg tyvärr.

Måndag-Teoriprov/träning

Tisdag-praktiskt prov

Onsdag-Praktiskt prov

Torsdag-Praktiskt prov

Fredag-Diplom

Kommentarer
Postat av: Gustav

And i Will help u;)

2010-10-17 @ 23:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0