F-rocken

Idag är det en stor dag. Nämligen så att min kära sambo ska vara med och sjunga med sitt jobb på företagsrocken. Dom har repat i veckor och verkligen lagt ner all energi på det här. Så idag får vi äntligen se resultatet. Måste väl erkänna att jag har lite svårt att slappna av idag då det känns som att jag är mer nervös än Mattias.

Ska dit med Mamma och Sofia till kl 8 och hänga lite i baren fram till kl 9 då första gruppen går upp på scenen. Jag lovar att ta massor med bilder och lägga upp här sen. Mattias kommer att vara utklädd.....men till vad får ni se imorgon:)


Tänkte visa er hur jag är sminkad idag. Vi börjar med en väldigt smickrande bild då jag bara har lagt basen bestående av concealer och foundation.


Alltid lika skönt att få lite smink runt ögonen så man slipper se sjuk ut. Hinner inte skriva alla saker som jag använt, är det någon som vill veta så hojta till.


    


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men så fiiiiiiiiin du är hjärtat mitt<3 som alltid, du är min stjärna, lyser, strålar och värmer!

Och på bilden ner till höger ser man dina framträdande drag av att du är en Lorentzonare...mormor leroch dansar i himlen:) puss mamsen

2010-11-19 @ 09:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0