Tradera

Oj vad besatt jag blivit i tradera. Man kan göra så många bra fynd.

Skrev ju ett inlägg här om dagen om väggdekorer. Tänkte bara berätta att jag budat hem 2st som jag är så otroligt nöjd över.


Njut av livet.... är inte det jäkligt härliga ord. Det är precis vad vi ska göra, istället för att gå runt och sura över små saker tex. Njut av vad du har. 28kr köpte jag den för och den är 55x13 stor. Vart jag ska sätta den har jag inte riktigt kommit fram till än, men jag har några ställen där den skulle passa.



Den här fina Varmt välkommen dekoren vann jag för endast 20kr och den är 55x10. Förstår ni nu att jag har blivit besatt av tradera när man kan göra så jäkla snygga fynd för en fjuttig 20-lapp. Den här tänkte jag sätta ovanför krokarna i hallen för att alla ska få ett fint bemötande när dom kommer hem till mig och Mattias för att hälsa på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0