It´s all about the make up

Oj så segt det är att pendla. Var så trött i morse att jag hade kunnat betala för att få fortsätta sova. Men icke sa nicke, var bara att ge sig av mot 06.42 tåget.

Idag var det en skoj dag i skolan, alla dagar är skoj iof. Vi fick lära oss hur man sminkar för att se väldigt smal ut i ansiktet och hur man sminkar för att se tjockare ut. När våran lärare Olle visar oss hur vi ska göra så ser det såå enkelt ut, sen när man själv ska försöka sig på det så går det väl si så där i början men man klarar det alltid efter mycket gnetande.

Är så jäkla glad att jag tagit tag i mig själv och börjat denna utbildning, tänka sig att jag, Charlotta Jansson ska bli utbildad make up artist, fränt va! Beställde visitkort här om dagen, ska dela ut dom flitigt till folk, så ni vet vart ni ska ringa när det är dags att lägga pengar på en sminkning, fast det hoppas jag ni redan vet.

Det är skoj att se hur mycket sminka kan göra egentligen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0