Make up store visning!

Den 2-3 september arrangerar Make Up Store  en inspirerande skönhetsvisning för att visa höstens look, Extreme. Inspirerad av det okända och vad som ligger framför oss, höstens look Extreme känner inga gränser. Extreme är spektakulär, dramatisk och tar dig till en plats du aldrig sett förut.

Jag och min klass kommer att få vara med på den här visningen och praktisera. Ska bli så jäkla skoj. Kommer finnas lite olika arbetsuppgifter, tex att gå runt och sminka gäster, eller att ta hand om goodiebagsen.

Men om jag nu inte hade fått chansen att praktisera på denna visning så hade jag lätt köpt en biljett för 100kr på ticnet och gått ändå. Kommer bli otroligt maffigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0