Höstsnyggt!

När man sitter helt ensam på kvällarna och inte har så mycket att göra så händer det lätt att man glider in på olika klädsidor. Och det händer jämnt att man hittar nått snyggt men nu fanns det faktiskt för mycket snyggt. Blir liksom lite halvt hysterisk här hemma i stolen för det finns så mycket jag vill ha. Men man är ju så dum som sitter och kikar på kläder på nätet när man inte har pengar över till sånt. Och långt är det kvar till julafton och födelsedag, hur ska jag bära mig åt då? banklån? mamma? pappa? skriva ett mejl till en sheik?

Här är min "lilla" höstönskelista som jag bara så himla gärna vill ha just nu. Vill ha varenda liten pryl här nedanför. Mycket svart, men det är min favorit färg, klassiskt och passar till allt + att det förminska och det skadar ju aldrig.



Kommentarer
Postat av: sandra

Absolut ;)



SNYGGA GREJER!

2010-08-26 @ 17:02:27
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0