30-års fest

Igår kväll så var jag med mamma och Peter på min kusin Niklas 30års fest. Hela tjocka släkten var där och massa andra, var väl ca 40personer där igår. Dom hade ordnat grillbuffé, öppen bar och liveband. Dom hade ordnat det så fantastiskt bra. Satt små gulliga skyltar lite här och var, bl.a Rökträd så hängde det massor av tändare i trädet.

Var en jätte lyckad kväll, kul att träffa kussarna igen, var länge sen. Vi pratade om att ha en kusinträff nu i höst, vilket skulle vara skita skoj. vi är ju ändå 12 kusiner.


Idag blir det bara att slappa och ladda inför veckan som kommer. Den här veckan ska jag inte pendla med bil som jag gjorde första veckan. Ska bo hos pappa i kista, men är kluven på om jag ska åka till han idag eller om jag ska ta tåget till skolan imorgon bitti och åka hem till han efteråt. Lutar nog att ta tåget imorgon bitti kl 06.45 och ha en helkväll med mattias och katterna.


Nu står det frukost på schemat sen ska jag slänga mig i soffan och titta på canal+ SF. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0