Kill makeup

Imorgon så är det äntligen dags för kill makeup i skolan. Denna dag har vart efterlängtad. Min snälla bror Oscar följer med mig imorgon för att agera modell. Ska bli kul att sminka på just honom för han har sånna manliga drag i ansiktet.
Ska ta massor av bilder  imorgon och visa er. Ska ta före och efter bilder.

Snart är det bara 4 veckor kvar i skolan, helt ofattbart.

dom resterande veckorna ser ut så här:

2000-tal
Dragshow
Redaktionellt mode
Stil,färg och karaktär
Hemlig bild

Äldre
Tatuerade
Sminkbild
Färgad/asiat
Reklam

Trend
Trend
Tusen & natt
Catwalk
Look a like

Teoriprov/träning
Praktiskt prov
Praktiskt prov
Praktiskt prov
Diplom


Roligast av allt bli nog när min äldsta bror Calle följer med mig för att bli förvandlad till en drag queen.


Kommentarer
Postat av: skinnyjo

har jag sagt att du får höra av dig om du vill ha modell?

2010-09-21 @ 20:29:51
URL: http://skinnyjoskinnyjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0