Blahaa

Idag vart det en tripp till ikea med mor och bror. Vart en del saker inhandlade till lägenheten, tvättkorg, 2 ljuslyktar och lite annat piffpiff. Är super nöjd med sakerna, det gjorde sån stor skillnad här hemma, hög mysfaktor.

Tvättade mina sminkpenslar nyss inför morgondagen. Åker upp till stockholm vid 1-2 för att sminka mammas kompis, hennes dotter och kusin. Får 250kr per skalle + att resan blir betald. Gör allt för pengar just nu.
En kompis ringde från stockholm idag och frågade om jag ville sminka till schulman show, var tyvärr tvungen att tacka nej då jag redan är bokad. Men förstå vad häftigt. Hoppas man får ett sånt erbjudande fler gånger i livet.

Så imorgon blir det att sminka i några timmar, sen åker jag hem men stannar i strängnäs där mamma kommer hämta upp mig. Vi ska nämligen bo en natt på ulvhälls herrgård. Så imorgon kväll blir det god middag, skumpa, peeling och ansiktsmask på rummet. På torsdag blir det god frukost och en lång härlig promenad i den härliga naturen. Som jag längtar.


Kommentarer
Postat av: sofia

oj vilken onsdag. =) hoppas det blir en bra dag =)

Mys för mig med. Ha det super trevligt

2010-11-02 @ 21:01:07
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0