!

Har haft 2 underbara dag i rad nu. I torsdag så var det F-rocken som var så jäkla rolig, mattias och hans band gick till andra chansen, så dom har fortfarande chans att gå till final. Sen hade jag en helt underbar dag igår då jag och mitt hjärta firade 5år tillsammans med middag och mys.

Idag har jag ytterligare en mysig dag/kväll framför mig. Ska ut och plocka mossa med min mamma och moster så vi är förbereda inför första advent, och jaa, min familj är riktiga julfreaks men finns det något härligare än att pyssla och dona inför julen med dom man älskar.
Och ikväll så blir det tjejmiddag hemma hos Linda med en bunt tjejer och god mat(2rätters) och tro det eller ej men rödvin i mitt fall. Tänkte att det är på tiden att jag växer upp och börjar dricka det, sen är det bara kaffet kvar som jag måste vänja mig vid, men det tror jag faan kommer ta lång tid alltså. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0