Bara en liten önskning!

Just nu så känner jag bara ett sånt starkt behov av att denna klocka ska sitta på min arm och väskan hänga i min hand. Skulle vara så himla perfekt nu i vinter till antingen tjocka dunjackan eller den svarta snygga kappan.

På fredag så är det en stor dag i mitt liv (berättar mer då) så jag hoppas hoppas hoppas att dom här två sakerna kanske kan få bli mina då. Jag vet inte vad som är bäst, tjata? eller övertalningsmetoden kanske? eller rent våld? Förhoppningsvis så räcker nog mina blängande ögon. 



  









Kommentarer
Postat av: sofia

Jag håller tummarna! Mattias brukar ju kunna ge sig för det du vill ha :D

2010-11-16 @ 21:06:40
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0