Så här spenderar jag min onsdagkväll! Har ...

img_0538 (MMS)

Så här spenderar jag min onsdagkväll! Har haft en helt perfekt dag med min mamma idag. Vi har umgåtts, skrattat,bakat,ätit,umgåtts lite till och ätit lite mer. Älskar sånna här dagar. Imorgon så ska jag jobba på åhléns vilket jag ser fram emot jätte jätte mycket, blir även jobb där hela helgen vilket passar skita bra så jag hinner få lite pengar innan jul. Har gått och funderat halva dagen vad man ska ha på sig imorgon, man måste ju se lite anständig ut, tacka Hemköp som kör med uniform, då slapp man allt detta fjant. Men det här är ju så typiskt oss tjejer. Egentligen så bryr jag mig inte men ändå jo.


Kommentarer
Postat av: skinnyjo

De är just de man gör, bryr sig om sitt utseende.

men blir de bra så mår man bra:)

man gör det för välmående.

2010-11-26 @ 16:21:21
URL: http://skinnyjoskinnyjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0