19 November 2005!

Idag är det en stor dag. Jag och min pojkvän firar 5år idag.

Att det redan har gått 5år sedan den dagen då vi bestämmde oss för att leva ihop. Känns som att det inte alls var så länge sen som jag gick runt och suktade efter honom i korridoren på årbyskolan helt ovetandes om att det skulle bli vi en vacker dag. I ca 3år så gick jag runt och var hemligt kär i honom. Det var i början på gymnasiet som vi kom i kontakt med varandra och då sa det klick på en gång.

Jag är mer kär än någonsin idag. Att det vart just jag som fick äran att bli hans flickvän av Alla tjejer i hela världen. Mattias är mannen i mitt liv, har alltid vart och kommer alltid att vara. Jag älskar dig!

Idag så ska jag ägna hela dagen och kvällen åt min pojkvän. Jag har ordnat en översakning åt honom som han kommer att få ta del av ikväll.

Mer kärlek åt folket!


Är lite sugen på att köpa nya förlovningsringar åt oss. Tycker dom här är så häftiga med ingraverat namn på framsidan av ringen. Vill att hela världen ska se att det är just Mattias som jag har valt här i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0